24 Ağustos 2008 Pazar



polis takibinden kurtulup sokak çocuklarına sığınan adamları bilir misin? bir akşam serininde demiryolu alt geçidinde oturup şarap çeker kimisi. işinden evine gelen milyonlarca normal insanın herbiri ayrı ayrı şaşırtır onları. her an gelebilecek bir baskın tedirginliğiyle yaşayıp, silahlarının soğukluğuyla ısınırlar.



biri fena psikopat.. karısı, çoluğu, çocuğu, kimi görse kesmiş gırtlağını. sordum anlattı "çünkü cinnet saatinde ilkin en sevdiklerinin boğazı kesilir.. en sevgiline siktir çekmemişsen beni anlayamazsın.."



biri harbi orospu çocuğu.. sordum anlattı. "orospu çocuğu olmak değil orospu olmak marifet. dili ortalık orospusu olmuş bir bakirenin tecavüzüne uğrayıp, kerhanenin en delikanlı orospusuna aşık olmamışsan beni anlayamazsın."



biri sağlam kabadayı.. sordum anlattı.. "elbette yaşadıklarım haklı çıkartmaz beni. ama yaşamadıkların masum yapmaz seni de"

0 yorum: