saçların sırlarını gizleyemez

12 Haziran 2011 Pazar

ben bi hayli bi kırılmayım. biline! ben bi hayli bi burkulmayım. dil sürçmesiyim, damar damar üstüne binmesiyim, gizli bi fil mezarlığıyım ben.. biline!
ne daha eksik ne daha fazlasıyım. kendime yabancıyım. adası eksik bi deniz faciasıyım. biline, bi kuş tüyüyüm yerde.. simsiyahım. kim bilir?.. ben bile bilmem kim bilir; nasıl bi belayım..
ama işte masal bu ya işte; bi varmış bi yokmuş; malum. kutsal bi dünmüymüş meğer, aşkın bilmem nesine yazılmamış mı dile düşesi adım?.. bi organ nakline bırakmışım kalbimi misal; yani atmaz mı imiş, biz olmazdan evvel şu canbaz nabzım? çifte sır verilmiş gözleriniz ile gelmişsiniz, masal bu ya; nerden sevsek o kadar da helalmişsiniz.. bi varmış bi yokmuş.. sonra günler geçer üstümüzden, apaçık bi iğfal gibi. geçmiş deriz tadı damağımızda kalan aortumuza. serip bi başkasıyla seviştiririz ukdemizi. nasılsa sebebimiz siz olursunuz, nasılsa işbirlikçimiz olursunuz.. sonra, nasılsa işte; aşk uzantılarıdır yine bütün bu organlar.. sahi be! kalsanıza bu defa; severken ölsek ya..

0 yorum: